VOOOS met je klant

 

In samenwerking en ontwikkeld met Eliane Reehuis van Drijfveerkracht

 

Inleiding:

Natuurlijk hoopt iedereen op een product of dienst waar de wereld op zit te wachten, waar mensen voor in de rij gaan staan. De realiteit is dat dit maar zelden gebeurd. Dan komt de vaardigheid verkopen om de hoek kijken. Sommige bezitten een natuurlijk talent, maar voor iedereen geldt dat het een vak apart is!

Klanten worden niet per se overgehaald door een goed verhaal en laten zelden het achterste van hun tong zien over de redenen waarom ze geen interesse hebben. Wat zou het nou betekenen als je de klant kunt ‘lezen’ en kunt achterhalen wat ze niet laten blijken?

In deze opleiding komen de technieken voor klantcontact samen met de technieken van het lezen van mensen: NLP (neuro linguïstisch programmeren), face- en body-profiling, lichaamstaal lezen en  sales vaardigheden. Drijfveerkracht en BLIK slaan de handen ineen om professionals in klantcontact een set van unieke vaardigheden te leren om zo het klantcontact te verbeteren.

DOEL:

Met meer zelfvertrouwen en mensenkennis jouw klantcontacten versterken en je klantenbestand laten groeien door meer rendement uit je gesprekken te halen en minder tijd te verliezen.

DOELGROEP:

 

Deze opleiding is geschikt voor alle mensen die voor hun werk klantcontact hebben. Dat kunnen ondernemers zijn, die hun producten en diensten willen verkopen. Maar ook medewerkers van bijvoorbeeld de afdeling verkoop, binnendienst, klantenservice of callcenter. Omdat de methode uniek is, maakt het niet uit of je al veel of weinig ervaring hebt met verkopen. 

 

De theorie en lessen worden aangeboden op MBO denkniveau. Voor deze opleiding is geen vrijstellingsbeleid.

Opbrengst:

Succesvollere klantrelaties, meer verkoop

  • Met meer zelfvertrouwen klantrelaties opbouwen en verkopen
  • Tijd besparen in het contact met klanten
  • Kunnen inspelen op het klanttype
  • Meer structuur en overzicht in jouw klantgesprekken
  • Meer kennis over neuro-sales en wat jouw klanten onbewust drijft. 
  • ‘Nee’ ombuigen naar een ‘Ja’

Referenties:

Kennis zonder zelfvertrouwen is een trucje die je nooit zult inzetten

Van Anke en Eliane word je enthousiast en wil je alles kennis die ze in zich heeft in je op slurpen. In de opleiding VOOOSen met je klant nemen ze je o.a. mee in de wereld van body profiling en dat is me toch tof! Je leert jezelf en je non-verbale communicatie kennen, je komt voor de camera te staan en je staat verstelt van de vele dingen die je van personen kunt aflezen binnen enkele seconden. Super tof en enorm waardevol in mijn werk- en privéleven. Al met al heeft specifiek deze opleiding mij leren omgaan met mijn eigen (on)zekerheid om een ‘nee’ te krijgen. Een nee is namelijk nog niet meteen een nee en dat is prettig om te weten en te ervaren.

Maud Willems

Office- en projectmanagement

Ik heb meer respect voor de ander en kan nu beter in kaart brengen wat de ander wel of niet nodig heeft. Dit gaf direct resultaat in mijn huidige baan. Ik gebruik de kennis dagelijks en profiteer er van.

Sjoerd Reijmer

Operations Manager Forwarding & Transport, Seacon Logistics

VOOOS heeft mij heel veel zelfvertrouwen gegeven en me geleerd de klant beter te begrijpen. Het heeft mij en mijn bedrijf laten groeien!

Kitty Slaats-Lommen

Eigenaar, Kitty's Hairdesign - De kleurspecialisten

Ik heb wel al meer salestraining mee gemaakt maar nooit vanuit deze invalshoek. Daar waar je vaak theoretische blokjes kennis krijgt kijk je bij VOOOS naar jezelf, je klant en de wijze waarop je dat samen kunt brengen. Het geeft niet alleen voor sales inzichten in klanten. Het onderstreept ook mijn visie dat “mensen zaken doen met mensen” daar werk je bij VOOS dus aan! Bedankt Anke en Eliane!

Marc Hermans

Eigenaar, Websheperd

Programma:

 

Je ontvangt een reader met benodigde informatie en werkvormen. De modulen bereid je thuis voor door filmpjes en opdrachten te maken vanuit ons online platform. Je ontvangt twee weken voor de startdatum een inlogcode om te kunnen werken in de online omgeving. Je kunt hier op inloggen met je telefoon, tabled, computer, etc. 

De opleiding bestaat uit vijf modulen, aangevuld met contactonderwijs met de volgende onderwerpen:

  1. Starten, jouw persoonlijke impact en lichaamstaal
  2. Eerste en tweede fase klantcontact
  3. Derde en vierde fase klantcontact
  4. Vijfde fase en het totale model toepassen
  5. Resultaten vasthouden en intervisie

De opleiding bestaat uit vijf contactmomenten. Het is ook mogelijk om deze opleiding individueel te volgen.

Overige informatie:

 

  • Deze opleiding is ontwikkeld en wordt samen gegeven met Eliane Reehuis van Drijfveerkracht
  • Voor deze opleiding is geen bepaald opleidingsniveau vereist. De opleiding heeft een theoretische basis. Twijfel je of het geschikt is voor jou? Neem dan contact met ons op, dan denken we met je mee.
  • We hebben geen voorwaarde van deelname.
  • Onze voorwaarden voor certificering (niet verplicht) zijn: 100% doorlopen lesstof op de online campus 100% ingeleverde opdrachten en 100% aanwezigheid en voldoende bij de certificeringsopdrachten.

 

Investering:

De beste investering ben jezelf

Investering:

Tijd:

Duur: 5 maanden, elke maand een contactmoment

De studiebelasting: minimaal 40 (20 zelfstudie-uren, 10 uur opdrachten maken en 10 tot 25 uur begeleiding)

Het aantal begeleidingsuren:
Volg je hem individueel dan gaan we per module 2 uur samen aan de slag. Bestaat de groep uit twee personen dan gaan we per module 3 uur met jullie aan de slag. Bij drie personen 4 uur per module en bij vier personen vijf uur per module. 

Investering:

Kosten: 2500,- 

Vrij van BTW omdat wij geaccrediteerd zijn door het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs

.

Schrijf je hier in:

Deze training is individueel en in een groep te volgen. Benieuwd naar de data? Stuur me een mailtje. 

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Chat openen
1
Zullen we appen?
Scan de code
Hallo :)
Kan ik je helpen?